Tuesday, December 21, 2010

duit oh duit...

rasanya  dalam  dua  minggu  nie.. aku  kena  jimat  sikit..makan  pun  sekali  je  sehari..kesian  kan...malam  tu  kalau  ada  maggi..maggi  la jadi  hidangan...nak  wat  macam  mana... jimat  kata  orang...aku  tak  nak  jadi  macam  sem  lepas  dekat  hujung  sem  duit  habis..kena  pinjam  dengan  member...

tapi  aku  memang  banyak  duit  siling..tapi  aku  selalu  letak  merata-rata..dalam  kocek  baju  la..seluar  la..bila  nak  guna  je..habis  bersepah  coz  cari  duit..kalu  aku  kumpul  boleh  banyak  nie..

satu  lagi  aku  nie  pantang  tengok  duit  banyak  sikit..jenis  boros  skit...kalu  boleh  mls  nak  pegang  duit  banyak2  nie..tapi  terpaksa  je..nanti  nak  makan  x  de  duit..lapar..aku  nie  pantang  lapar  sikit..rasa  macam  nak  tumbuk  org  la..tapi  aku  x  pernah  tumbuk  org  sebab  lapar..

No comments:

Post a Comment