Friday, December 17, 2010

kim hyun jung oppa and hwang bo unnie!!

rasanya  orang  yang  tak  berminat  korea  mereka  x  kan  tahu  tentang  rancangan  ' we got  married ' nie. rancangan  nie  memang  best..kalau  nak  tengok  artis  korea  bercouple  kat  sini  la  tempatnya..cerita  nie  pasal  artis  korea  akan  berkahwin  dengan  pasangan  mereka.. aku  mula  tahu  pasal  cerita  nie  pun member  aku  yang  tolong  promote...huhuhu..first  couple  yang  aku  tengok...Kim Hyun  Joong..memang  melompat  aku  dpt  tgok  dia...


isteri  dia  namanya  hwang bo..aku tak  kenal  sangat  dengan  dia  tapi  dengar  cerita  dia  nie  penyanyi seksi..tapi  dalam  rancangan  nie, dia  tak  boleh  pakai  seksi2 la..coz  kim  hyun  jung  oppa  tak  suka..mula2 tengok  dia  tak  lawa  mana  pun..tapi  lama2 tengok  dia  nie  lawa  la  jugak..aku  suka  kalau  dengar  dia  gelak..gelagat  dia  tu  kelakar..nak2  kim hyun jung  oppa  pulak  selalu  wat  lawak. dalam  rancangan  nie  jugak la.. aku  dpt  tau  yang  sebenarnya  kim  hyun  jung  oppa  nie  suka  wat  lawak...


alahai  siap  berdukung  lagi..tak  salah  aku  scene  nie  masa  kim hyun  jung oppa  kalah  bermain  dengan  hwang  bo  unnie...jeles  aku  nie....!!!


nie  pulak  masa  scene  diaorang  nak  pilih  baju  pengantin  utk  shooting  sempena  100 hari  diaorang  bersama...kalau  korang  tengok  scene  nie mmg lawak  gler...hahaha...


cutenyer....kim hyun  jung  oppa  nampak  sopan  je  bila  duduk  macam  tu..nampak  macam  lelaki  pemalu je...


gambar  nie  cantik  gler...nak2  gmbar  outdoor  nie...mula2  kim  hyun  jung oppa  takut2  je  nak  peluk  bahu  hwang  bo  unnie...dia  nie mmg  betul2  pemalu  la...hahaha...

kim hyun jong oppa  pandang  mana tu??haha...


nasib  baik  cium  pipi  je...
scene  nie.. diaorang  kena  diminta  untuk  mencium  pipi  pasangan  masing2... 2 gambar  nie  jugak  la  gambar  yang  lama  mereka  kena  try  coz  masing2 malu nak  cium..


akhir  sekali  nie adalah  gambar  favourite  aku..cute  gler gambar  nie...

No comments:

Post a Comment