Friday, February 8, 2013

Electric Shock

salam...konnichiwa  mina-san...hehehe...apa  khabar  korang  semua??dah  lama  lama  aku  tak  mengupdate  blog aku..bukan  apa  x  dengar  cerita  yang  menarik  yg  aku  nak  bagitahu  korang..tapi  hari  nie  korang  jangan  risau..aku  mmg ada  cerita  yang  best  untuk  dikongsi  dengan  korang  semua..
apa  yang  korang  imagine  bila  bace  tajuk  post  aku  kali  nie??
ELECTRIC SHOCK!!!
nie  bukan  lagu  f(x)  yang  tajuk  dia  sama  dgn post aku  nie...nie  kisah  yang  berlaku  kat  rumah  aku  sekarang..
rumah  aku  nie  ada  cabin  yang  banyak  ada  besi..my  father  kan  mekanik..mmg  banyak  besi  kat  rumah  aku..so  dah  banyak  kali  pencuri  masuk  kat  kawasan  cabin  my  father  tu  nak  mencuri  besi..hari  tu  habis  cabin  my  father  tu  kena  punggah dek  pencuri...banyak  jugak  yang  hilang..mesin  dan  ada  barang  penting yang  my  father  tu  guna..
so  my  father  nie  geram  dengan  barang  dia  dicuri..dia  pun  buat  supaya ada  electrik kat  pagar  rumah kitaorng..rumah  kita  kitaorg  pagar  batu


  so  my  father  letak  dua  wayar  yang  mmg  ada  electrik..



240  volt..tu  voltan  yg  my  father  setkan..mmg  best  ar  sape  yg  kena  nie..
jgn  tak  percaya  tau..mmg  dah  ada  org  yg  kena  electric  shock  pagar  aku  nie...
wayar  tu  mmg  start  berfungsi  pukul  9  mlm..
satu  malam  tu  my  father  mmg  check  wayar  kat  pagar  tu..mmg  tak  terputus..pagi  esoknya  tengok-tengok  wayar  tu  dah  terputus..siap  ada  kesan  terbakar  lagi..electric  kat  telaga  rumah  aku  pun  terputus  sendiri..
malam  tadi  pun  tengok2  box  kat  pagar  tu  kena  hentam..mcm  kena  hentam  dgn  kayu..my  mother  assume  org  yang  kena  electric  shock  hari  tu  jugak  yg  buat...sape  lagi  kan??org  lain  mana  tahu  mmg  box  tu  except  my  family..
tapi  my  father  dah  baiki..
nak  tengok  lagi  ada  tak  yg  akan  jadi  mangsa  electric  shock  tu  lagi..
padan  muka..hahaha..
okey ar  beb..sekian  tu  aku  berceloteh  nie..
bye2..





No comments:

Post a Comment