Sunday, September 8, 2013

Spy Myung Wol

..angyeong..hari  nie  aku  greet  korang  dlm  bahasa  korea  coz  aku  nak  kongsi  cerita pasal  korang...
hari  nie  aku  nak  kongsi  cerita  pasal  drama  korea  yang  terbaru  aku  tgok...
bagi  aku  cerita  nie  mmg  sweet..first  time  aku  tgok  cerita  nie, baru  je  episode  pertama  aku  tgok..time  tu  aku  tgh  kerja..jadi  letih..so  aku  pun  tgok  satu  episode  je..malam  tu, terus  bermimpi  ttg  drama  tu  tapi  versi  aku..aku  tak  boleh  cerita  pasal  versi  aku  tu..rahsia...
lupa  pulak  nak  kasitahu  tajuk  drama  nie..jeng..jeng..jeng..
tajuk  title post  aku  kali  nie..
SPY MYUNG WOL..


drama  nie  mengisahkan  pasal  Han  Myung  Wol  yang  merupakan  seorg  tentera  dari  korea  utara  masuk  ke  korea  selatan  utk  menculik  pelakon  dan  penyanyi  terkenal  korea  selatan, Kang  Woo  utk  dibawa  balik  ke korea  utara..

antara  pelakon  dalam  drama  nie  adalah...


Han Ye-seul  as  Han Myung-wol

Eric Mun as  Kang  Woo

Lee  Jin-wook  as  Choi  Ryu

Jang Hee-jin  as  Joo In-ah

antara  scene  feveret  aku...










hahaha..nanti  cepat2  ar  download  drama  nie..
mmg  sweet  n  best..
okey  nie  je  post  aku  utk  kali  nie..kalu  aku  rajin  lagi  aku  post  ttg  drama  lain  pulak..
bye..


No comments:

Post a Comment