Tuesday, November 27, 2012

Jo Kwon

anyeong...aku  kembali  lagi  utk  mengup-date  blog  kesayangan  aku  nie..hahaha..sayang  ar sgt..hari  nie  aku  nak  bercerita  ttg  artis  korea  yg  bernama  Jo  Kwon..korang  mesti  kenal  kan  artis  2 AM  tu..


hahaha...dia  nie  memang  lucu  orgnya..korang  cuba ar  tgok  variety  show  yg  ada  dia..confirm  lawak.. dia  mmg  suka  buat  lawak  dgn  badan  nie..tp  bukan  tu  yg  aku  nak  cerita  sekarang..aku  nak  cerita  pasal  lagu  solo  dia  yg  bertajuk  animal  tu..korang  mesti  dah  pernah  dengar  kan..
cuba  korang  tgok  performance  dia..gila  ar..dia  boleh  menari  pakai  high  heel..mmg  biasa  artis  korea  menari  pakai  high  heel  tp  dia  tu  lelaki  dan  yg  peliknya  bentuk  high  heel  dia  tu...


pelik  kan..aku  pernah  jupe  heel  mcm  nie.. aku  cuba  pakai  sekali..nak  terpeleoit  aku  dibuatnya..mmg x  stabil  ar  aku  nak  berjalan...tp  dia  boleh  menari  pakai  kasut  mcm  tu..







nie  pulak  rambut  terbaru  jo  kwon..biru  air..pelik2..




No comments:

Post a Comment