Sunday, September 4, 2016

Insep 2016

Assalamualaikum..
Hari nie brulah aku tgok blog aku nie..
Last update bulan 6 hari nie..
Dah bersawang blog aku nie..
Time bulan 6 hari tu, aku bru je masuk satu program nie..
Masa aku msuk program nie, name program nie insep..
Sekarang dah tukar name jadi Golongan Pekerja Future Worker ( GPFW )..
Bila tnya knp tukar, dorang ckp government yg nk tukar..mmg dah brp kali name nie kena tukar..that's what government want.. well, I don't really care about the name... if this program can provide to me knowlegde, they can change thousand time about the name..
Mggu yg pertama, class mmg best.. it's about teambuilding course.. mmg byk main..
Salah satu game yg korang main, game bina menara guna brg yg dorang bg mcm lili, straw, belon and etc..

Game lain pulak bina prototype solar 



Aku lupa  nak  beritahu  korang  yang tempat training aku  nie kat TTDI, KL. Well, tempat  nie okay cuma yang  kurangnya  tempat makan  yang murah. Kat sini, tempat org kaya kot..mmg tempat makan pun mahal ar..
Aku duduk kat WIM..maybe kalu korang  pernah duduk kat sini, korang kenal kot tempat tu..roomate semua boleh ar..maybe ada sorang dua yang tak kena dengan kepala aku..
Sebelum aku  lupa, nie ada satu cerita lawak pasal bilik tempat aku tinggal tu...nie pasal  bilik mandi..
satu hari tu, member aku mandi macam biasa. hari ahad kot, rasanya..dah x ingat dah..sambung balik crita tu...dia tgh mandi nie..tiba2 dia menjerit. aku pun jenguk ar..dalam bilik mandi tu ad cermin tingkap yang tinggi tu. aku nampk tangan..terkejut aku..kawan aku keluar menjerit cakap yang ad orang tengah mengintai dia mandi..kitaorang yang ad dalam bilik tu semua terkejut.. semua jadi takut. well yelah kan zaman skrg takut ad gambar kita boleh tersebar dalam internet. aku teringat mmg ad tangan kat tingkat tu..tapi mcm pelik sebab mcm mane dia panjat tingkap tu..
bila dah lama skit, tiba2 muncul ar the criminal tu..



korang tau tak haiwan ape tu? Tu kera..mmg kitaorang ketawa habis ar..ingatkan manusia tadi..

lastly, this is my classmate



okay ar semua..aku kena chow dulu..
bye2..nanti kita jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment