Thursday, April 5, 2012

kereta idaman aku...

salam  semua...harap  korang  sihat...post  nie  akan  ku  bercerita  ttg  kereta...
aku  tahu  korang  mesti  ada  kereta  impian  kan...kalau  tak  ada  tu, tak  normal  tau..hehehe...aku  gurau  je  tahu...


jeng3...nie  ar  kereta  idaman  aku...nissan  skyline  gtr...kalau  warna  hitam  lagi  nampak  cool...
aku  mula2  minat  ttg  kereta  nie  masa  aku  kat  matrik  dulu...masa  keluar  ke  bandar  jengka  tu..aku  ternampak  kereta  nie...terus  aku  jatuh  hati...aku  tanya  mmber  aku  apa  jenama  kereta  tu..mmber  aku  pun  jwb  nissan  skyline  gtr...
lepas  tu  aku  baca  satu  novel  nie  yg  hero  n heroin  pakai  kereta  nissan  skyline  gtr  tu...bertambah  gler  aku  ngan  kereta  nie...
aku  akan  berusaha  utk  kereta  nissan  skyline  gtr  yg  berharga  1 juta  lebih  tu...doakan  aku  je..

No comments:

Post a Comment