Sunday, March 6, 2011

kyu hyun berlakon???

hero  pujaan  aku  nie  dah  mula  berlakon  pulak...mmg  bagus  ar..aku  suka..kalau  boleh  aku  nak  tgok  nama  dia  setanding  dengan  nama  kim  hyun  joong  tu...


dia  nie  berlakon  dalam  drama  muzikal < les trois mousquetaires >  dengar  kata  dia  mmg  yakin  dengan  lakonan  dia  sendiri..

nie  ar  gambar  dia...berlakon  pakai  pakaian  macam  dia..nampak  pelik  je..

apa2 pun..kyu  hyun  oppa..harap  dapat  jadi  pelakon  yang  berjaya..


2 comments:

  1. waaaaa....aku jatuh chinta dgn suara dan senyumannya...hari2 dgr suara dia...mlm td dgr lagu hope is dream that doesn't sleep...aduhhhh..tq coz follow saya...lps ni blh ler share bab2 korea yek...규휸아 사랑합니다

    ReplyDelete
  2. boleh je..suka gak dpt mmber yg minat korea nie...

    ReplyDelete