Tuesday, May 17, 2011

new korean group

sekarang  makin  banyak  group  korea.. macam  cendawan  tumbuh  lepas  hujan..so  aku  nak  cerita  ar  sikit2  ttg  group  yg  aku  ikuti  perkembangan  dorang...sikit2  je  ar...tak  boleh  banyak..
group  yg  pertama  yg  aku  suka  ialah  Girl's Day..untuk  pengetahuan  korang  semua...sekarang  nie  aku  lebih  minat  group  girl  dari  boy..aku  pun  tak  tahu  kenapa  boleh  jadi  macam  tu..berbalik  pada  cerita  tadi..mula2  aku  tak  minat  langsung  dengan  group  nie...lagu  dia  entah  apa2  entah..pelik  bunyi...then  aku  balik  rumah...dgr  lagu  nie  banyak  kali  terus  suka...


then  group  Block B..suara  mamat2  dalam  group nie  pergh...mmg  besar  semua...suara  macam  TOP  bigbang  tu...mmg  best..lagu  dorang  pun  best..



lepas  tu  group  A Pink...aku  tak  suka  nama  group  nie.. PINK..mual  aku  rasa...tapi  lagu  dia  best...ada  sorang  girl  dlm  group  nie  mukanya  hampir  sama  seo hyun  SNSD...bukan  sama ye..hampir  sama..



hehehe  semoga  kita  ketemu  kembali  dlm  sesi  perkenalan  new korean  group..hehehe

No comments:

Post a Comment