Thursday, May 19, 2011

result Matrik dh kuar..

hari  nie  aku  dpt  tahu  result  matrik  dah  kuar...mmber  aku  yg  msj  tanya  result  aku...aku  tanya  ar  mcm  mana  nak  tgok..dpt  je  caranya  aku  pun  check  ar...berdebar  gler  masa  nak  ENTER  tu...mcm2  perasaan  ada...
klik  je  button  ENTER  tu...BOOM..terpampang  result  aku...aku  tgok  PNGK  dulu...mcm  tak  caye  je...betul  ke  nie  result  aku..aku  tgok  balik  ID  aku...betul  ar..alhamdulillah  ar...tak  seteruk  yg  aku  sangka...
sebelum  nie  aku  ada  ar  gambarkan  result  aku..aku  rasa  aku  tak  buat  betul2  dlm  exam  hari  tu...nak2  subjek  'FEVERET'  aku, FIZIk...tgok  je  result  mmg  terkejut  ar...
aku  terniat  nk  sambung  kimia..aku  rasa  aku  leh  pergi  jauh  dlm  bidang  tu..aku  tak  kira  apa  korang  ckp..mmg  minat  aku  ke  benda2  alah  mcm tu..doakn aku ye..

No comments:

Post a Comment