Tuesday, May 17, 2011

duk rumah...

helo  semua...hehe..lama  dah  aku  tak  update  aku  punya  blog  nie..
bukan  aku  saje  je  tak  nak  update  tapi  kat  rumah  aku  nie  wirelessnya  tak  ada... broadband  pun  aku  jarang  dapat..nie  aku  dpt dr  ayah  aku...
apa  yang  aku  cerita  kat  sini...aku  terlampau  bosan  duduk  kat  rumah...asyik  tgok  cerita  korea  yg  sama..naik  mual..rasa  mcm  nak  muntah  je..kadang2  tu  aku  duk  bace  novel..novel  lagi..yg  sama  pulak  tu..keje???
mmg  tu  ar  niat  aku  lepas  balik  dari  matrik..tapi  sampai  sekarang  aku  masih  tak  dpt  keje  lagi... malangnya  nasib  aku  nie..agak2  aku  nie  mmg  tak  dpt  nak  ambik  lesen  tahun  nie..susah2...
tapi  yg  aku  suka  sekrang  nie..aku  selalu  dpt  tgok  rancangan  korea  feveret  aku  kat  tv..ayah  aku  dah  tukar  pakej  astro  beyond..hehehe..makin  banyak  cerita  korea  yg  aku  boleh  tgok...

No comments:

Post a Comment