Monday, March 26, 2012

terkantoi

salam  sejahtera  kpd  semua..hehehe...rasanya  hari  nie  seronok  sekali..korang  mesti  nak  tau  kenapa  kan...sebab  hari  nie  kelas  thermo  dibatalkan..lecturer  aku, Dr  Julius  tu  ada  hal..so  class  cancel..but  bukan  nie  yg  aku  maksudkan  dgn  terkantoi  tu..
pagi  tadi..pukul  8  pagi..seperti  biasa  technical  english  class  ad..aku  masuk  mcm  biasa...ok  lecturer  aku, madam  syikin  suruh  bukak komputer  masing2..bina  ayat...lepas  tu  dia  nak  tunjuk  kat  kelas..lepas  siap  kerja  tu...aku  nak  tunjukkan  ayat  aku...habis  je  turn  aku..aku  pun  bukak  blog  aku..lepas  tu  aku  bukak  google  translate...tukar ayat  ke  bahasa  jepun..sedang  aku  seronok, tiba2  paparan  kat  skrin  tunjuk  apa  yang  ada  kat  desktop aku..
so  terkantoi  ar  aku  depan  madam  syikin...bukan  madam  syikin  je  semua  budak  kelas  aku...
6ti  aku  update  sesuatu  yg  hebat..korang  kena  tnggu  tau..bye..

No comments:

Post a Comment