Friday, March 23, 2012

Anime Column : Vampire Knight

 helo semua..aku ad satu soalan  nie...korang  suka  cerita  yg  berkaitn  dgn  vampire  x???aku  tanya  korang   nie  coz  hari  nie  aku  nk  bagitau  ttg  satu  nie  anime  nie...sebelum  korang  stroll ke  bawah..aku  ad satu  soalan  lagi  nak  korang  jawabkan...apakah simbol anime di bawah??


nie  ar  simbol  anime utk  vampire  knight..satu  anime  yg  cantik  seni  lukisnya...aku  mmg  sukakan  anime  nie..disebabkan  anime  jugak  ar..aku  jadi  obses  dgn  makhluk  yang  sukakan  darah  nie..aku  selongkar  artikel  pasal  vampire  nie...


nie  adalah  antara  watak2  dalam  anime  nie..ceritanya  berkisarkan  ttg  sorang  pompuan  bernama  yuki  yang  pada  asalnya  vampire  dihilangkan  ingatan  segala-galanya  ttg  dirinya..dia  diselamatkan  oleh  pure  blood  vampire, kuran  kaname  ketika  diserang  oleh  vampire lain..kemudian  yuki  dijaga  oleh  legendery  hunter, cross kaien..masa  tu  pulak  ar  yuki  berjumpa  ngan  kiryu zero..

dua  orang  lelaki  itu  amat  sayangkan  yuki..hish  jelous  aku  ngan  yuki nie...


cross yuki/kuran  yuki


kuran kaname


kiryu zero


ichijo takuma


akatsuki kain


senri shiki


hanabusa aidou


touya rima


ruka  soeun


seiren


nie  dia  watak2nya..korang  cuba  ar  tgok  cerita  nie...best...aku  x  pernah  puas  kalau  tgok  cerita  nie tau..




No comments:

Post a Comment