Monday, April 23, 2012

origami competition

moshi moshi...
lama aku rasa x update blog aku nie..hari nie aku x nak update pasal korean..hari nie aku nak cerita ttg competition yg aku join..but as ajk only..unit protokol..mesti  korang  tertanya  ttg  competition  nie  kan???
 ORIGAMI COMPETITION


comel kan pin name utk competition nie..jimat2..biasa ar tu budak cina kan..mmg otak ekonomi skit..oh lupa nak ckp..pertandingan nie kebanyakan ajk budak cina..cuma dua tiga org je yg melayu yer..
competition nie akan menunjukkan kita punya folding paper skill..ramai jugak yg ambik bahagian..kalau aku jgn harap ar..aku x suka benda2 mcm nie..aku jadi ajk nie coz merit..mmpus aku kalau x cukup merit..comfrim x leh duk hostel..
korang tgok ar..nie ar hasil creativiti para peserta pertandingan origami nie..


kreatif kan dorang nie...aku suka burung merak yg kat bwh tu..comel..


 nie  ar  juara  pertandingan  origami..cantik...mmg kreatif  ar..taniah aku ucapkan  pd pemenang..





No comments:

Post a Comment