Monday, May 21, 2012

ikan masin

salam  semua...mesti  korang  pelik  dgn  tajuk  post  aku  hari  nie  kan...hari  nie  for  the  first  time  aku  present  depan   orang  AUSTRALIA... mesti  korang  tak  percaya  kan...mestilah  tak...aku  nie  pun  bukan  pandai  mane  nak  speaking  nie..skit2 boleh  ar..
sebenarnya  aku  ada  presentation  untuk  subject  yang  aku  ambil nie  Technical  English...berkaitan  dengan  ikan  masin  tu  ar...kitaorg  nak  wat  gimik  skit...so  kitaorg  anggap  audience  kitaorg  nie  orang luar  negara  yg  x  pernah  makan  ikan  masin  nie..

nampak  sedapkan..
aku  sebenarnya  dah  lama  nak  makan  ikan  masin  nie...duduk  u  nie  susah  nak  cari  ikan  masin...kat  cafe  mmg  x  jual  ar...kalau  ada  pun, jarang2...
group  kitaorg  present  ttg  cara  nak  buat  ikan  masin...aku  kena  present  ttg  process  yg  utama...entah  kenapa  aku  kurang  nervous  hari  nie..biasanya  nak  ckp  pun  takut2..tp  hari  nie  aku  ckp  agak  lancar..ad  jugak  yg  gagap2  skit..
still okey  ar  dari  dulu..sejak  aku  masuk  program  SCORE A..aku  rasa aku  lebih  berani  nak  present  kat  depan...
ok  ar..mlm  nie  aku  ada  test  pulak..nie  rest  sekejap..nak  sambung  study  balik  ar  pulak..bye2..aku akn  datang  balik  dgn  post  yg  best2  utk korang...

No comments:

Post a Comment