Friday, May 11, 2012

love rain

angyeong...lama  aku  x  update  blog  aku  nie..hari  nie  aku  nak  post  pasal  cerita  baru  yang  aku  tgok...crite  nie  boleh  tahan  best ar  bagi  aku..

LOVE RAIN
atau  name  lainnya..SARANG BI..
pada  sesiapa  yg  minat  korea  nie  mesti  kenal dengan  pelakon  nie  kan...jang geun suk  n  yoon A...
cerita  nie  ttg  dua  cinta...
cinta  pertama  pada  zaman  dulu...antara  In Ha  n  Yoo  hee...cinta  kedua  pada  zaman  kini..antara  joon  n  ha na..
masalah  timbul  apabila  joon  n  hana  bercinta  tetapi  dihalang  oleh  takdir  kerana  ibu  bapa  mereka  mencintai  antara  satu  sama  lain. mereka  berusaha  untuk  menyembunyikan  perasaan  cinta  mereka  dan  melupakan  cinta  tersebut..namun.....
entah  aku  x  bleh  cerita  banyak2..tu  korang  kena  tgok  sendiri  ar..lagu2  dalam  cerita  nie  pun  best..mmg  menyentuh  perasaan  ar...
nie  antara  scene2  dalam  cerita  nie..






nie  ar  scene  yg  paling  aku  suka..sweet  gler..bila  joon  bersandar  kat  belakang  hana..n  scene  masa  hana confess  kat  joon..mmg  SWEET  gler  ar...suka3....
apa2  pun  aku  mmg  suggest  korang  semua  tgok  drama  nie..mmg  best  ar..ok  ar..aku  nak  chow  dulu..bye..

No comments:

Post a Comment