Sunday, September 2, 2012

Study lagi..

salam..angyeong  chinggu..rasa  dah  lama  aku  tak  mengupdate  blog  aku...mmg  aku  tak  ada  masa  langsung  nak  mengupdate  coz  aku  busy  dengan  kerja  aku... yup..aku  bekerja..kerja  kat  butik  je..cukup  ar  3  bulan  aku  kerja  kat  sana..tak  ada  ar  aku  membazir  masa  aku  mcm  tu..


sekarang  nie aku  dah  berhenti..nak  masuk  study  balik...aku  nie  mmg  tak  pernah  nak  tempat  yg aku  pergi  kecuali  rumah  aku  sendiri..jgn  aku  tak  akan  pernah  nak  kerja  balik  di  tempat  yg  sama...mungkin  org  akan  ckp  aku  kejam  tp  nie  diri  aku  sendiri..
kat  sana  aku  jumpa  mmber  baru...kak ida, lia, ghah, iman, kak yaa, safiah...mula2  tu  mmg  ar  awkward  skit..tp  lepas  tu  aku  ok  skit...tp  yg  paling  aku  suka  berborak  dgn  lia  tau..dia  comel...satu  lg  dia  baik  jenis  yg  mudah  mesra...dia  dah  ada  pakwe..hahaha...dia  selalu  bersembang  dengan  aku  pasal  pakwe  dia...kadang2  minta  pendapat  aku..manalah  aku  tahu..aku  nie  bukannya  ada  pakwe  pun...
tauke  dia  okey  ar  bagi  aku..kalau  korang  nak  tauke  aku  yg  nie  kakak  tauke  aku  yg  lepas...hahaha..
okey  ar..bye..aku  update  lgi...

No comments:

Post a Comment