Saturday, September 22, 2012

Tangan Panjang

salam...hello semua..aku  harap  korang  sihat  sejahtera..aku  pun  happy  coz  masih  hidup  kat  atas  dunia  nie..
hari  nie  aku  nak  kongsi  satu  cerita  kat  korang...tangan  panjang..korang  mesti  tahu  kan  apa  maksud dia...kat  hostel  uni  aku  nie..ada  cerita  ttg  tajuk  nie...bukan  kat  kolej  kediaman  aku  tau...kolej  kediaman  aku  kat  luar  kampus..nie  yg  kat  dalam  kampus..
aku  dgr  cerita  nie  dari  mmber  aku  tau...dia  pun  dgr  dari  kwn  dia  gak..
ada  sorang  pompuan  nie  jual  tudung..biasa  ar  kalau  jual  beli  nie  ada  untungnya..ada  ar  duit  banyak skit  dari  orang  lain...lepas  tu  duit  dia  kena  curi..dalam  rm50...lagi  tension  budak  tu  coz  span  utk  dia  basuh  pinggan  pun  kena  curi...sabun  pun  kena  curi...pelik  betul  budak  nie...span  pun  nak  curi..
coz  x thn  barang  dia  kena  ambik..dia  pun  tukar bilik..
tu  je  yg  dpt  aku  kongsi  hari  nie..bye2..

No comments:

Post a Comment