Thursday, September 20, 2012

Basikal baru... MERRY

salam  semua...alhamdulillah..syukur, aku  rasa  coz  aku  masih  hidup  atas  bumi  nie..korang  pun  mesti  rasa  benda  yang  sama  kan..hari  nie  aku  nak  up-date  pasal  diri  sendiri  pulak..no  korea2  hari  nie..
hari  nie  aku  nak  bercerita  pasal  basikal  baru  aku..hahaha..aku  baru  je  dapat  semalam...aku  mmg  dah  lama  nak  beli  basikal  nie..dulu  duk  kat  dalam  kampus, tak  pe  ar  kalau  tak  ada  basikal  coz  dekat  je..nie  aku  dah  kena  duduk  luar  kampus  terpaksa  ar  kena  beli  basikal  itu...nak  beli  motor  mmg  x  boleh  ar...satu, x ada  lesen..dua, aku  tak  suka  motor  kecil2  nie...tak  syok  bwk..
basikal  aku  nie  color  dia  putih..sebenarnya  bukan  design  tu  yg  aku  nak  tapi  nak  cepat  kan, aku  pun  ambik  jelah..malas  nak  fikir  lg..nak  upload  gambar  basikal  aku  kat  blog  aku  pun  tak  boleh  coz  camera  nset  aku  dah  rosak..
basikal  aku  nie  ada  nama  dia  tau..namanya  MERRY..mesti  korang  tertanya-tanya  kan..kenapa  MERRY? coz  aku  gilakan  anime  ONE  PIECE  sekarang  nie...pada  sesiapa  yg  tgok  anime  nie  taulah  MERRY  dia  sapa. dalam  anime  tu, MERRY  tu  refer  pada  kapal  pertama  yang  Luffy  dan  nakama  dia  belayar..
oklah  beb,,aku  pun  nak  melencong  ke  tempat  lain  pulak  nie...aku  chow  dulu  ar..sapa  yang  baca  blog  aku  nie, kirim  salamlah  kat  orang  yg  ada  kat  sebelah  korang  tu..cakap  kat  dorang..budak  cute kirim  salam..hahaha..okey..bye2..salam..

No comments:

Post a Comment