Saturday, November 24, 2012

Love Technique

Konbanwa  minasan...hahaha..lama  aku  tak  mengup-date  blog  aku  nie..


be quiet as a forest..
move like lighting..
attack fiercely as the fire..

korang  pernah  baca  tak  ungkapan  nie?? sesiapa  yang  ada  baca  karya  Sun  Tzu  mesti  tau..Sun  Tzu  nie  pakar  strategi  perang.. ungkapan  nie  merupakan  strategi  yang  banyak  digunakan  dalam  perang  zaman  dulu.. tapi  kalau  korang  nak  tau, strategi  nie  pun boleh  diguna  dalam  percintaan..

1) be quiet as a forest..

dah  jatuh  cinta  tu  kena  senyap2 dulu..jgn  main  terjah  je..siasat  dulu..dptkan  informasi  ttg si  dia  dulu..takut2  dia  nie  milik  orang  lain..mati  kita  nanti  kalau  tiba-tiba  luah  perasaan  kat  dia..

2) move like lighting..

lepas  dpt  semua  maklumat  ttg  dia  tu...kita  kena  cepat  bertindak..


3) attack fiercely as the fire..

nie  ar  masanya...kita  kena  berani  luahkan  perasaan...mmglah ada  probability  kita  ditolak  tapi  sekurang-kurangnya  kita  berusaha..

okeylah..tu  je  yg  aku  nak  berkongsi  ngan  korang  smua  hari  nie..kalau  aku  rasa  rajin  lagi  aku  up-date  ar  blog  aku  nie..bye2  mina..



No comments:

Post a Comment