Wednesday, November 28, 2012

old time school..

hampir  dua  tahun  aku  tinggalkan  zaman  sekolah...mcm  org  cakap  zaman  sekolahlah  zaman  yg  paling  best  bila  dah  tua..biar  aku  pun  muda  lg..tp  memang  banyak  kenangan  manis  kat  sekolah..
kenangan  masa  aku  kat  sekolah  teknik  ar  paling  best..coz  masa  tu  aku  develop  diri..aku  cuba  jadi  yg  terbaik.. masa  nie  jugak  aku  jumpa  mmber  yg  terbaik...
masa  sekolah  dulu  mmg  x  payah  cakap  ar..selekeh  giler...cikgu2  pun  sporting  gler..ikut  je  kepala  kitaorg  yg  giler2 nie...
 aku  ingt  lagi  masa  form  5   dulu..cikgu  yg  mengajar  sejarah  cikgu  rafiq  namanya..girl  dlm  kelas  aku  suka  ar coz  dia  hensem...bg  aku  biasa  je...bila  cikgu  tu  ajar, cerah  je  mata..tp aku  membuta...
ustaz  aku  pulak  ustaz abdullah..kitaorg panggil  dia  ustaz  loh..,masa dia  mengajar  ada  mesti  ada  org  yg  selalu  tidur ...MEKKA..ustaz loh  selalu  perasan  dia  tidur..lepas  tu  dengar  ar  ustaz  loh  panggil  nama  dia..SITI  ZULAIKHA...kitaorg  pun apa  lagi  ketawa  ar...


hahaha..bila  tgok  gambar  balik  confrim  tersenyum  lebar

with  cikgu rafiq


















mekka  mmg  suka  bergambar..




lelaki2 sengal..hahaha

with  cikgu hasni




razin, ko tgok sape..jef makan x tgok org lgsg..

nie  putera  koya

syazwan  promote  kek..

kenangan  nie  akan  kekal  sampai  bila2  dalam  ingatan  ku..

No comments:

Post a Comment