Saturday, December 1, 2012

Wedding Haha

salam  pada  semua...harap2  korang  semua  sihat2  selalu...dah  dua  hari  aku  tak  mengup-date  blog  aku  nie  rasa  rindu  pulak..bukan  aku  malas..tapi  tak  ada  cerita  yg  best  terlintas  kat  kepala  aku  nie..
apa  pendapat  korang  bila  bace  title  post  aku  kali  nie?? wedding..tu  kahwin  ar kan..tapi  yg  part  Haha  tu  bukanya  aku  ketawa  tapi  Haha  Oppa  dari  running  man  tu..dia  kahwin  tau..baru  je  semalam  dorang  buat  wedding  tu..30/11/12..
korang  kenal  Haha  Oppa  kan..tp  korang  kenal  ke  wife  dia  tu??wife  dia  pun  artis  jugak..singer  jugak  sama  dengan  dia..



jeng3..nie  ar  orangnya..Byul  namanya..sebenarnya  aku  pun  tak  berapa  kenal  sangat  dgn  dia  nie  tapi aku  ada  tgok  rancangan  Strong  Heart...dia  jadi  guest...dlm  show  tu  dia  cerita  macam  mana  dia  di'propose'  oleh  Haha  nie..mmg  romantik  habis  ar...dia  dilamar  depan  orang  ramai  masa  tu...Haha  Oppa  memang  buat  sweet  event  ar  kat  dia..siap  dirakam..buat  kenangan...tapi  yg  lawaknya  dalam part  melamar  tu..dia  sebut  ayat  yang  selalu  dia  sebut  dlm  running  man..."JADILAH  CINTA  TERAKHIR  SAYA"..disebabkan  ayat  tu, semua  ketawa...tapi  masih  sweet..


nie  ar  gambar  wedding  dorang...
Haha  Oppa  semoga  bahagia..tak  boleh  main2  dah  pasal  cinta  dlm  running  man  tu..nanti  ada  orang  yg  jelous..
sekian  post  aku  untuk  kali  nie..kalu  aku  cerita  best  lg..aku  akan  kembali..bye  korang  semua..salam..

No comments:

Post a Comment