Thursday, October 24, 2013

MY RooM

salam  semua..selamat  tengahari...hahaha..kenapalah  aku  nie  skema  sangat  hari  nie??hahaha..apa-apalah..

sekarang  nie  dah  sem  5, tahun 3  aku  kat  ump  nie...belajar  jadi  makin  susah...ah, malas  aku  story  pasal  study  nie..memeningkan  kepala  je...this  day, aku  nak  story-mory  pasal  bilik  yang  aku  duduk  sem  nie..

aku  still duk  kk4...aku  mmg  tak  nak  masuk  dlm  lg  dah..utk  pengetahuan  korang  yang  bukan  student or staf  ump..ump  gambang  nie  ad  4  kolej  kediaman...kk1,kk2  and  kk3  ada  kat  dalam  ump...tp  kk4  pulak  ada  kat  luar  ump..seberang  jalan  sebelum  nk  masuk  ke  highway...student  yang  biasa  duk  kat kk  dalam  mesti  x  nak  duduk  kk4  nie..

nie  kk1 n kk3

nie kk2(cuma lelaki je yg tinggal kat sini)

nie  ar  kk4

tu  semua  penerangan  je..tak  masuk  lagi  story  untuk  hari  nie..sekarang  nie  aku  duduk  bilik  besar..kalu  bilik  besar  tu  biasanya  mmg  untuk  ramai  student..aku  duk  bersama  13  orang...ada  tujuh  student  master n Phd..selebihnya  student  degree..

mula2  masuk  bilik  nie  mmg  terkejut  ar...dah  ada  orang  rupanya  bilik  nie...ingatkan  boleh  pilih  tempat  yang  strategik  tp  sayang..tmpt  aku  tak  ad  kipas  lgsg..so  setiap  malam  tidur  berpanas  ar  skit..kalau  hujan  okeylah..

itu  je  ar  utk  post  aku  kali  nie..harap  korang  seronok  ar  baca  post2  aku  nie...aku  mmg  suka  menulis  macam  nie...



No comments:

Post a Comment