Friday, October 25, 2013

oh, calculatorku!!!!!!!!!!

salam  semua..
pagi  tadi  permulaan  yang  baik  bagi  aku...pagi  bangun, gosok  gigi, mandi  n  bersiap  ke kelas..perkara  yang  biasa  buat  pagi2..
berjalan  ke  kelas..mmber  aku  msj  yang  kelas  pagi  nie  start  lewat  skit..dlm  pkul  8.15..okeylah  tu...sempat  aku  breakfast...bukak  buku..tiba2  ada  satu  benda  penting  yang  aku  lupa  bawak  hari  nie..
CALCULATOR  aku..


hish  calculator  nie  macam  makanan  engineer..x  ad  dia  nie..mmg  tak  boleh  buat  kerja  ar...

sama  ar  macam  aku  hari  nie..nak  buat  kerja  rasa  tak  x  kena  je...last2 aku  mintak  pinjam  calculator  kwn  aku...sempatlah  aku  buat  2 3 soalan...then  aku  nak  ke  library...member  aku  ada  kelas  petang  nie  so  aku  nak  pulangkan  calculator  nie  ptg  nie  ar  tapi  dia  pulak  tak  pergi  kelas  tu..so  aku  pun  bagi  kwn  aku  yang  sorang  lagi  nie utk  bagi  dia..

aku  pun  pergi  library...mula2  nak  tanya  excel  ganti  calculator  nie  tp  memang  tak  best  ar  buat  kerja  matematik  nie  tanpa  calculator..macam  bengong  je...alih2  aku  duk  install  design  expert  software  punya  utk  subjek  numerical  aku..

tu  aje  yang  berlaku  dlm  hidup  aku  utk  hari  nie..adios  semua...
salam..


No comments:

Post a Comment