Sunday, October 24, 2010

pspm...pergh!!!!

pspm dah  bermula...mmg study mcm org gler la..nasib baik mula2 paper bi..kalu fizik dulu  aku x tau la nak ckp macam mana..aku duk dalam dewan  kat belakang..no dua last..jauh  gler dari stage..nasib baik aku dah wat cermin mata kalu x confirm aku x nampak jam..hari kedua subjek kimia. then lpas tu math ngan fizik paper one..
hari jumaat baru la fizik paper 2. soalan dia x la susah  sangat..banyak  gap  yg  aku  boleh  jawab..tapi aku paling suka coz hari2 aku jumpa dengan  KYU HYUN..huhuhu...tengok muka dia je, aku  jadi semangat.coz nak sama  taraf dengan dia. dia kan bijak..aku nie kena usaha kuat untuk sama taraf dengan dia..kuar dari dewan periksa, aku selalu tengok dia senyum..confirm2 dia tu boleh jawab..nak2 masa fizik paper 2..senyumnya memanjang..aku yg tengok nie plak rasa tension..dia kan bijak..
tapi hari selasa  nie  ada satu paper lg..fundamental..mmg subjek for budk yg ambik engineering je...sakit mental..hrp2 aku boleh jawab la...

No comments:

Post a Comment