Sunday, October 10, 2010

난 당신이 현 규를 사랑한다 ! (sambungan5)

happynya  aku..seperti  dia  sudah  menyedari  kehadiranku  nie..wah  pandai  jugak  aku  tulis  ayat  jiwang   nie..betul2. for  ur  information  si  KYU  HYUN  tu  macam  dah  sedar  kewujudan  aku  nie. dalam  seminggu, akan  ada  satu  hari  tu, aku  akan  selalu  bertembung  dengan  dia. masa  tu  aku  baru  habis  lecture  fizik. ada  kelas  tutor  kimia  pulak, so  cepat2  keluar  dari  bilik  kuliah  tu. keluar  je, terus  bertembung  dengan  dia  face to  face. kalu  dulu  aku  bertembung  dengan  dia  sembunyi2  je. kami  sempat  main  mata. member  aku  yang  berada  di  belakang  aku  nie  masuk  je  kelas  tuto  duk  serang  aku. cakap  pasal  incident  tadi. masa  tu  aku  dah  tersenyum  habis  dah. happy  tahap  karma  masa  tu..
petang  tu  aku  ada  kelas  tuto  math. mood  aku  betul2  baik. sampai  aku  terus  tersenyum. adala  budak  group aku  cakap  dia  suka  tengok aku  tersenyum  sebab  aku  nie  selalu  masam. si  ama  menyampuk  dia  cakap  aku  senyum  sebab  ada  makna. budak  tu  pun  panggil  musuh  ketat  aku, ezze  dan  ben  cakap  yang  dia  nie  dah  ada  pakwe. mula2  ezze  bising  duk  tanya  sape  gewe  aku..aku  senyum  je. tak  niat  nak  marah.

No comments:

Post a Comment