Tuesday, October 12, 2010

난 당신이 현 규를 사랑한다!(sambungan6)

ya ALLAH  malas  yer  aku  hari  nie. malas  aku  nak  menghadap  muka  miss  shirley..rase  macam  nak  ponteng  je  class  dia  nie. so  aku  ajak  aiza..ama  x  leh. dia  kan  budak  baik. mana  bleh  ponteng2  nie.aiza pulak  macam  tak  nak  join  sekaki.. nie  yang  tak  best  kalu  tak  ada  member nie. mulut  aku  nie  gatal  duk  ajak  baloq  join  aku  ponteng. at  last, aku  kena  dengar  ceramah  kesedaran  diri  dari  si  baloq. mulalah  mulut  aku  muncung..kena  pulak  depan  bilik  kuliah. tiba2 ama  pusingkan  kepala  aku  nie. pergh....KYU  HYUN  ada  kat  situ. kenapa  aku  leh  x  ingat  yang  dia  akan  guna  bilik  tu  pulak?? mesti  dia  dengar  apa yang  aku  cakap  kat  baloq..nanti turunlah  markah aku...
masuk  ke  bilik  tuto, ama  cakap  yang  si  KYU  HYUN  tu  tadi  duk  pandang  aku..nie  part  best  nie..dia pandang  aku. bukan  terpandang  okey..

No comments:

Post a Comment