Thursday, October 28, 2010

cuti dah bermula

Untuk  pengetahuan korang  semua, aku  dah  bercuti. dah  habis  satu  sem. tinggal satu sem  lagi. lepas  je  periksa  for  fundamental, semua  pakat  cabut. aku  pun  sama. sebenarnya  nak  keluar  malam  tapi  pihak  kolej arah  kosongkan  kolej  kediaman  sebelum pukul  7 and  aku  takut  tak  ada  teksi  nak  datang  ambil. so aku  and  member  aku  nie  keluar  pukul  5. ya allah. kitaorg  bertapak  kat  stesen  bas  dari  pukul  5  hinggalah pukul  9. dekat  dua  jam..lama  nak  mampus. pasal  KYU  HYUN  pulak. member  aku  cakap  dia  maybe  akan  balik  dgn  keretapi. tgok2  aku  nampak dia  kat  stesen  bas  tu. sengih  memanjang  la  aku  nie. tgok pulak  dia  pakai  kasual  mcm  tu. bleh  berdarah  hidung nie  dibuatnya. huhuhu  dia  naik  bas  sama dengan  aku. korang  jgn  jeles  yer. smpai  je  bas tu, aku  masuk  duduk  kat  tempat  aku. aku  sembunyi  sikit  coz  nak  tgok  si  KYU  HYUN  tu  duduk  kat  mana...kecewa  betul  aku  tgok  dia  duduk  kat  depan. ada  peluang  aku  nak  ckp  dengan  dia.
3  jam  pulak  aku  kena  duduk  dalam  bas  nie. lenguh  pinggang  aku  nie. aku  duk  intai  si  KYU  HYUN  tu.dia  bukak  laptop  dia  main  game. layan  game  gak  dia  nie. aku  ingat  dia  nie  tak  kenal  perkataan  game  tu  apa..rupanya  kaki  game  gak.. layan  pulak  game  dota..
smpai  je  paka  aku  pun  jalan  ke  driver  bas  tu  nak  ckp aku nak  turun  kat  traffic  light  depan  tu. patah balik  tgok  dia  tidor..lena  gler... first  time  aku  tgok  dia  tidor..alahai  KYU  HYUN  kenapa  kau  hensem ngat  sampai  dlm tidor  pun  kau  dlm  segak..turun  je  dari  bas  tu  bermakna  aku  tak  kan  jumpa  dia  seminggu...rindu  yer...harap  naik  sem  2  nie, biarla  aku  satu  lecture  dengan  dia.. satu  pun  x  pe  la..janji  ada  gak  lecture  dengan  dia  nie..tambah  semangat  aku  nie  sikit..biarla  x  nampak  muka  pun..nampak  badan  tu  jadi  la...

No comments:

Post a Comment