Saturday, September 25, 2010

난 당신이 현 규를 사랑한다!

nie  cerita  tentang  sorang  budak  laki  yang  aku  minat..mula2  aku  kenal  dia  masa  form  5. masa  2  aku  pergi  kempen  kat  kelantan. aku  nie  susah  sikit  nak  pandang  laki..( nie  cakap  betul  tau). habis  satu  slot  malam  tu, aku  ternampak  sorang  laki  sebijik  macam  kyu  hyun  oppa ( tapi  rasanya  kyu  hyun  oppa  lebih  macho). bukan  sebijiklah  tapi  sejibik...hahaha gurau  je. aku  nie  kan minat  korean. rupa  laki  tu  mmg  kacak... tapi  aku  tak  usha  lebih2. malas.  lagi  satu  kalu  mak  aku  tau  aku  gi  sana  duk  usha  laki, balik  rumah  tu  agaknya  aku  dah  hilang  kaki  tangan.( mak  aku  nie  ada  tali  pinggang  karete  thp  ke-3. mak  jangan  marah yer. saya  gurau  je). masa  tu  mak  aku  memang  tak  suka  anak  dare  dia  ada  pakwe...so  aku  cuma  pandang  dia  sebelah  mata...


masuk  matrik  jengka nie, aku  nie  agaknya  ada  jodoh  kot  dengan  dia.. aku  jumpa  dia  masa  minggu  pengurusan  pelajar  baru. yang  aku  tak  puas  hati, aku  tak  satu  LDK  dengan  dia..tapi  tak  kisah. member  sebilik  aku  satu  LDK  dengan  dia. so, aku  tanya  nama  laki  tu...kesimpulannnya  aku  tau  nama  dia. nama  dia  tu???? biarlah  rahsia.. 
aku  pun  selidiklah  pasal  laki  tu. rupa2  dia  pun  ambik  course  mechanical..sukanya!!!
walaubagaimanapun..(pergh..ayat  BM  nie)  aku  tak  segroup  dengan  dia...tau  je  benda  tu...jadi  tak  best...masuk  je  bilik  kuliah...fisrt  laki  yg  aku  tengok  adalah  dia...wah  ada  jodoh  lagi  nie...rupanya  aku  satu  lecture  dengan  dia..
Bertambah  semangat  aku..pe tak  yer..dia  selalu  duduk  kat  depan  dalam  bilik  kuliah. kekadang  tu, aku  duduk  belakang  dia...tak  tengok  muka  dia, belakang  pun  jadilah.. aku  paling  suka  kalu dia  paling  belakang  tengok aku..( Bukan  tengok  aku  pun) cari  buku  dalam  beg  dia...tapi  yang  penting  dapat  tengok  wajah  dia  yang  handsome  tu.
nie  tempat  yang  dia  selalu  duduk...






dekat sebulan   aku  duk  usha  dia. aku  pun  tak  taulah  kenapa  aku  gatal  sangat  nie. hahaha..tiba2 satu  hari  jadual  ditukar..aku  dah  tak  sama  lecture  dengan  dia. sedihnya..
aku  dah  tak  dapat  tengok  dia  hari2.

No comments:

Post a Comment