Tuesday, September 28, 2010

은혜의 혁 귀여운(eunhyeui hyeog gwiyeoun)

Tentu  antara  anda  semua  mengenali  super  junior... Nie  cerita  salah  sorang  member  dia  yang  sesat  di  Malaysia...Jangan  salah  faham. Sebenarnya, di  matrik  aku  nie  ada  sorang  yang  serupa  sebijik2  dengan  member  suju  nie.. pasal  aku  cerita  tentang  budak  laki  yang  aku  minat  tu  tak  ada  kena-mengena  dengan cerita  nie.  Tu  lain  walaupun  dia  pun  member  suju  jugak..
nie  cerita  tentang  budak  laki  yang  bernama  새앙토끼의. kalau  korang  nak  tau  translatenya, carilah  sendiri...dia  memang  mirip  giler  ngan  member  suju  yang  bernama  EUN HYUK. 

nielah  eun  hyuk  yang  aku  cakapkan  tu. cute  kan.. budak  matrik  yang  aku  cakapkan  tu  bukan  muka  saje  yang  sama  tapi  perangai, body  languague  pun  sama. budak  tu  suka  menyanyi  dan  menari. samalah dengan  eun hyuk  nie. budak  tu  pun  suka  buat  lawak  dan  suka  senyum.
kalau  korang  kenal  nie  eun  hyuk  suju  tu, korang  mesti  ingat  eun  hyuk  datang  malaysia  kalau  korang tengok  budak  tu..

No comments:

Post a Comment