Thursday, September 30, 2010

난 당신이 현 규를 사랑한다!(sambungan2)

malam  tu  lagi, dia  mesej  ke  aku. dia  nak  tau  gap  sape  aku...aku  cuma  bagi  klu  skit  kat dia. aku  ckp  aku  nie  budak  mechanical  sama  dengan  dia. aku  ckp  aku  nie  kadang2  pakai  spek  mata  kadang2  tak.
esok  tu  dia  cari  lagi. mlm  tu  dia  msej  aku. dia  ckp dia  dah  kenal  sape  aku. aku  tanya  sape. dia  tanya  aku  balik. confirm  dia  nie  tak  tau  lagi  yang  satu  aku. hahaha...
then  dia  tanya  aku  ada  fb  ke  tak. aku  ckp  aku  tak  ada  fb. nak  mampus  kalu  aku  bagitau  dia  fb  aku  confirm  dia  dapat  kenal  aku. dia  nie  pulak  macma  tau  je  aku  tipu  dia. hahaa..tak  nak  aku  bagitau  ko..KYU  HYUN.
malam  ketiga  pulak  dia  col  aku  masa  aku  tengah  tidor. aku  pantang  kalu  ada  orang  kacau  aku  tengah tidor. tapi  disebabkan  budak  laki  yang  aku  minat  kacau, aku  bangun  gap  gagahkan  diri. dia  pulak  mcm  serba  salah  coz  kacau  aku  tidor. sebenarnya  aku  pun  nak  dengar  suara  ko  sebab  tu  aku  bangun. bukan  selalu  dia  col  aku.
dia  nak  gap  tau. then  dia  mintak  aku  bagi  no  matrik  aku. aku  nie  lupa  habis  tentang  tentang  sistem  matrik  aku  nie. sistem  tu  boleh  check  semua  data  melalui  no  matrik. aku  nie  mmg  bengak  bagi  kat  dia. lama  tu  dia  ckp  dia  dah  tau  aku  nie  sape. ajaibnya. masa  tu  aku  tak  ingat  tntang  sistem  tu. dia  siap  sebut  name  penuh  aku  lagi. ternganga  aku  sekejap. aku  tanya  dia  tau  dari  mana. dia  ckap  dari  sumber  yang  boleh  dipercayai. aku  tak  puas  hati. aku  nak  tau  gap  sape  yang  kasi  tau. yang  muskil  gler  nie, dia siap  tau  aku  nie  top  student  kat  sekolah  lama  aku.
at  least  dia  pun  bagitau. dia  suruh  member  dia  check  kat  sistem  matrik. bengang  gler  aku  masa  tu. macam  mana  aku  boleh  lupa  tentang  sistem  tu??dia  ckp  dia  tak  kisah  pun. dia  tak  kisah  tapi  aku  kisah.. malu  siot. dah  la  aku  ada  cakap  yang  aku  suka  kat  dia. malunyer. mana  aku  nak  letak  muka  aku  kalu  bertembung  dengan  dia. 

No comments:

Post a Comment