Thursday, September 30, 2010

난 당신이 현 규를 사랑한다!(sambungan)

aku  betul2  bosan  hari  tu. dah  tak  tau  nak  wat  ape... nie  bosan  tahap  karma  dah  nie. weekend la katakan.  aku  duk  belek  phone  aku. nak  call  orang  tapi  sape... aku  duk  belek  lagi  name  yg  ada  dalam  phone  aku. tiba2  aku  terpndang  name  KYU HYUN budak  laki yang  aku  minat  tu. tangan  aku  nie  gatal nak  miscol  dia. aku  yakin  dia  tak  layan  punya  aku  punya  miscol. aku  pun  miscol  la  dia. lama  gap  aku  tunggu. tapi  tak  balas  pun..sah  dia  nie mmg  tak  layan  no  yg  dia  tak  kenal. so aku  boring. tidornya  jawabnya....


mlm  tu  aku  belek  lg  phone  aku  tu. aku  tak  guna  sngt  cuma  for  dengar  lagu  je. tiba2  aku  tgok  ada  mesej  dari  dia. hati  aku  berbunga  gler  bila  dapt  mesej  dari  dia. biarpun  mesejnya  hanya  tanya  sape  aku  sebenarnya. aku  miscol  balik. lepas  tu  dia  mesej  balik  tanya  sape  aku  nie. entah  kenapa  masa  tu  angin  gatal  aku  nie  datang. tangan  aku  gatal  taip  yang  aku  nie  secret  admirer  dia. dia  pulak  mmg  perasan habis  ble  aku  ckp  mcm  tu. sampai  asyik  tanya  sape  aku  nie. nak  tau  gap...hahaha.. aku  pun  ckp  yang  aku  selecture  dengan  dia.
dia  percaya.....pg  esoknya  dia  duduk  kat  belakang  dalam  bilik  kuliah. budak  laki  nie  mana  la  biasa  duk  kat  belakang  tapi  coz  nak  cari  aku  dia  duduk  gap. info  sampai  dia  dudk  perhati  budk  pmpuan  dalam  kuliah  tu.  hahaha...info  nie  ak  dapat  dari  member  aku  yang  selecture  dengan  dia.hahaha..aku  mmg  nak  dia  tercari2  aku  pun..

No comments:

Post a Comment