Sunday, February 27, 2011

1st love

hehehe...
bukan  senang  nak  cerita  nie...tapi  aku  mmg  x  malu  dah  nak  ckp  pasal  benda  alah  nie..
confirm  semua  org  ada  1st  love  kan...
aku  pun  sama..tapi  cuma  aku  x  luahkan  je..
1st love  aku  mula  masa  darjah  5  lagi..
muda  kan..
masa  tu  aku  suka  dia  coz  dia  cute..
dia  pun  baik  jugak  dengan  aku  nie..
aku  n  dia  mmg  rapat  coz  mmber  baik  aku  masa  tu  cousin  dia..
lagipun  aku  tggal  dekat  ngan  rumah  dia...
suka  dalam  hati  je..aku  takut  nak  ckp..
kalau  aku  ckp..alamaknya  aku  mati  kena  kejar  ngan  mak  aku..
hehehe..
mak  aku  masa  tu  mmg  x  suka  anak  dara  dia  bercinta..
dia  ckp  kena  tunggu  hbis  skolah  dulu  baru  bleh  bercinta..
msuk  skolah  menengah  aku  msuk  skolah  lain..dia  masuk  skolah  lain..
sebab  tu  ar  kami  dah  x  jadi  rapat  lagi...
nak2  bila  dia  mula  berkawan  dengan  musuh  aku...
kalu  jupe  dia....aku  jeling  hujung  mata  je..
nak  tgur  malu...
aku  dengar  dia  pun  ada  ada  makwe..
dia  kan  org handsome..
mesti ar  ada  makwe...
sampai  sekarang  pun..aku  x  berckp  ngan  dia..
tapi  aku  mmg  dah  x  ada  hati  pada  dia....
okey  ar  nanti  aku  cerita  yg  lain  pula..
tunggu  tau...

No comments:

Post a Comment