Friday, February 11, 2011

bola tampar..

dah  lama  aku  x  main  bola  tampar  nie.....tapi  aku  ada  match  dgn  budk  jengka  2..tgok  lawan  aku  tu..semuanya  besar2..aku  rasa  aku  nie  mcm  budk  form  2  kalu  banding  dgn  diaorang...masa  kakom  hari  tu  aku  x  main..sebab  apa????
sebab  KASUT...masa  tu  aku  x  ada  kasut  sukan..kasut  sukan  aku  hancur  masa  form  5  dulu..so  aku  mmg  x  ada  kasut...aku  kebas  kasut  abg  aku..tapi  yg  menyedihkannya  kasut  tu  tercabut  tapak  bila  aku test  kawad..nak  masuk  match  pun  x  leh...
tapi  masa  match  dgn  budk  jengka  2  tu..aku  rasa  diaorg  mmg  power..hebat  gler..ada  budk  psiko  dlm  team  diaorg...mulut  dia  mmg  bising  gler  bila  main..tapi  match  tu  best...kitaorg  menang  satu  set  je..dua  lg..diaorg  menang..tapi  x  kisah  ar  coz  diaorg  mmg  berlatih  mcm  org nak  mati..kitaorg  nie  berlatih  main2  je....
satu  lagi  yg  best  masa  match  tu..aku  buat  tendangan  masuk  pihak  lawan..masa  tu..bola  dah  nak  out  dah...kalu  bola  tu  jatuh  point  dpt  kat  diaorg...  masa  tu  bola  kat  aku..sebab  nak  selamat  bola  tu...tindakan  reflek...aku  pun  x  tahu...tiba2  je aku  tak  terangkat..aku  ingt  x  masuk  ar..tapi  dgr  je  budk  bersorak..team  aku  pun  jerit  sekali...aku  mmg  x sangka  bola  tu  masuk...
nanti  ada  masa  aku  tunjuk  masa  match  tu  

No comments:

Post a Comment