Saturday, February 26, 2011

camping

huhuhu...jdi  jugk  aku  gi  camping..kat  mana??kuantan  je...taman  pertanian  kuantan...biasa  ar  mula2 sampai  kena ar  pasang  khemah  lu...


mlm  mula2 tu  kitaorg  buat aktivi  night walk..kena  abang  kat  situ  cerita  punya  ar  menakutkan...jalan  sampai  2  kilomter  ar..tipu  semata-mata..mana  ada  sampai  2  kilomter..1  kilomter  pun  belum  tentu  lg...masuk  hutan  sorang2...masuk  je  dpt  dengar  bunyi  org  baling  batu..x  ada  idea  creatif  lgsg..pastu..nampak  pulak  pompuan  duduk  pakai  kain  smbahyg..mmg  x  takut  dah..aku  siap  boleh  menyanyi  lagu  sister  lagi  dlm hutan  tu...


malam  tu  aku  kena  berjaga..jadi  pok  guard  semlman...mengantuk  siot..dah  ar  aku  jugak  yg  jadi  tukang  kejut  org..mamat2  nie  mmg  dasar  tido  mati...ckp  pukul  5  kna  bangun  tapi  pukul  6  bru  bangun..apa  punya  kem  komander  ar..ckp  x  serupa  bikin..


pagi2  kena  exersice  tapi  si  ahar  nie  x  pandai  nak  kondak  exersice  nie..boring  je..lpas  tu  kitaorg mkn..aku  nie  ajk  makanan..seronok  catu  mkanan  org  nie..
pagi  tu  kitaorg  buat  flying  fox..best  gler...


nie  ar  jurulatih  kitaorg...dia  nie  mmg  best...lawak  gler...pandai  cakap  ganu...hahaha...lpas  tu  kitaorg  main  water  rafting...mmg  syok  main  air   nie..mula2  kena  buat  rakit  dulu..


kitaorg  adakan  pertandingan...tgok  sape  pling  laju...kumpulan aku  jugak  yg menang..caya  ar  1m03...


petang  tu  pulak  kitaorg  pecah  pada  2  group..satu  kena  kerja  mengecat..satu  lagi  bersih  ladang  rambutan..sayangnya..masa  tu  rambutan  x  berbuah  lagi..kalu  x  aku  dah  jadi  monyet  kelaparan  ar..x  berbuah  pun  dah  jadi  monyet...hehehe....



mlm  tu  pulak  kitaorg  buat  BBQ...yg  letihnya  aku..kena  bakar  ayam...at  last..aku mkn  tengkok  ayam  je..x  ada  selera..tgok  ayam  banyak2  nie..tapi  aku  melatah  sosej  banyak..rasanya  satu  pek...



esoknya  pulak....kitaorg  buat  jungle  treking...main  lumpur...muka  nie   dah  jadi  mcm  org  asli  dah...tapi mmg  best...


tgok  ar  muka sorang2..penuh  dengan  lumpur  je...sampaikan  coach  kitaorg  pun  kena  baling  dengan  selut...



so  tamat  ar  camping  kitaorg..hrp2  bleh  buat  lagi...sayonara..........





No comments:

Post a Comment