Wednesday, February 9, 2011

lepas suara...

hehehe..
hari  nie  aku  lepas  suara  aku  yg  dah  lama  terperak...
ujian  kawad..
aku  tak  tahulah  knp  org  lain  x  suka...
padahal  benda  tu  lepas..

bebudk  kelas  aku yg  laki  ar..terkejut  bila  dengr  suara  'merdu' aku  nie..
hahaha..
boleh  mengalahkan  laki  nie..
sem  lepas nak  masuk  kawad..tapi  kasut  aku  tercabut  tapak..
malu  gler  aku..
dahlah  masa  tgh  kawad..
then  tuan  tu  x pilih  aku..

seminggu  lepas tu  mmber  aku  ajak  msuk  kawad...
ah!!malas  aku..
baik  aku  tido  dlm  bilik  ptg...
lagi  best..

hari  sabtu  nie...ujian  kawad  tu  berjalan...
patutyer  hari  nie...tapi  tuan  aku  tak  sihat..
bukan  badan  dia  x  sihat...
tapi  perut  dia..hahaha..

aku  out  lu..
nak  tgok  cerita  we  got  married..seohyun n yong hwa  nie..
ada  masa  6ti  aku  cerita  ttg  sweet  potote  couple  nie  ye..

No comments:

Post a Comment