Tuesday, April 12, 2011

soalan tersurat dan tersirat..

post  nie  lebih  kepada  lelaki...hehehe  aku  mmg  suka  selidik  benda2  mcm  nie...
kepada  lelaki  di  luar  sana...biasanya  percakapan  sorang  pompuan  itu  ada  maksud  yg  tersirat..so  korang  kena  faham  yg  tersirat  dari  yg  tersurat..

bila  pompuan  tanya: lawa  tak  pompuan  tu?
maksudnya: sapa  lagi  lawa? i  ke  dia?

kalau  pompuan  tanya: you  dah  makan  ke  belum?
maksudnya : jom  temankan  i  makan

bila  pompuan  kata: lawalah  baju2  kat sini
maksudnya: belikan  untuk  i

kalau  pompuan  kata: kita  lebih  sesuai  berkawan  je
maksudnya: i  tak  nak  kat  you.tak  paham2  lagi  ke?

kalau  pompuan  kata: i  suka  berkawan  dengan  you. you baik, memahami,bla..bla..bla..
maksudnya: hish  i  minat  sangat  kat  you..rasa  mcm  nak  jadi  awek  you  je..

bila  pompuan  tanya: you  tak  teringat  kat  ex-girl  you  ke?
maksudnya: kalu  nak  kena  pelempang  aku, sebut  ar  nama  dia..

bila  pompuan  kata: i  tak  kisah  kalu  you  nak  kahwin  lain.asalkan  you  terus  terang  dengan  i, berlaku  adil  dan  bersikap  jujur..
maksudnya: sapa  kata  aku  tak  kisah??adil  ke  tak  adil  ke..aku  tak  kira! langkah  mayat  aku  dulu  baru  ko  boleh  tau..

p/s: kalau  si  isteri  nie  mmg  jnis  yg  reda...dia  bagi  kot  laki  dia  kahwin  dulu..tapi  semua  pompuan  tak  suka  dimadukan..

aku  akan  kembali  dgn  tip2  menarik  lagi  ttg  cinta...korang  jgn  lupa  jadi  follower  aku  tau...>___<  bye!

No comments:

Post a Comment