Tuesday, April 19, 2011

masa nie berhenti ke??

lama  tak  update nie..bukan  apa  x  ada  cerita  best  yg  nak  diceritakan...hari  nie  paper  kimia..subject  feveret aku..mmg  enjoy  ar  jawabnya..soalannya  boleh  tahan  toughnya...paper  2  mmg  aras  dia  tinggi  giler...paper  1  pulak  arasnya  rendah  giler..nak  cakap  aku  boleh jawab  semua  tu  menipu  ar..cuma  ada  satu  soalan  yg  aku  terlepas  pandang...6  markah  pulak  tu..hisy..menyesal  giler  coz  aku  x  tgok  sampai  ke  bawah..
cukup  dgn  paper  kimia  tadi..sekarang  nie  aku  dah  tak  sabar  nak  balik...satu  hari  lagi..habis  paper  mechanical..habis  ar  kehidupan  aku  sebagai  pelajar  matrik...aku  rancang  nak  keje...nak  pegang  duit  sendiri  ar..kalau  aku  duduk  rumah  je...tak  dpt  apa2  pun..
batch  lepas  nie  mmg  kesian  ar...nak  outing  pun  kena  pakai  kasut..macam  budak  sekolah..mmg  x seronok  ar...aku  rasa  mmg  dah  mcm  sekolah  pun  duduk  kat  sini..bangunan  dia  pun  mcm  sekolah...tgok  perancangan  pengarah  mcm  ye  je  nak  buat  macm  sekolah..so  budk  lepasn spm..hati2  ar  kalau  korang  diterima  masuk  ke matrik  nie..bersiap  sedia  ar  untuk  menjadi  budak  sekolah kembali..hehehe..

No comments:

Post a Comment