Sunday, April 10, 2011

final exam...

exam???
sape  suka  exam  sila  angkat  tangan  anda...

sape  yg  suka  exam  nie..aku  mmg  respek  gler  ar...aku  nie  jenis  yg  tak  suka  exam...exam  kena  study..aku  mengakui  yg  aku  nie  jenis  kurang  suka  study...
mggu  nie  dah  nak  start  final  exam  aku...lepas  nie  habis...mmg  aku  tak  sabar  nak  tggu  habis  matrik  nie..mmg  dah  tak  sabar  dah..mana  xnya...4  bulan  cuti  siot..mmg  suka  ar..
terbalik  pada  exam...first  paper  aku  mechanical  engineering..dulu  aku  mmg suka  subjek  nie...tapi  masuk  matrik  nie  aku  jadi  kurang  suka  dgn  subjek nie..nak  masuk  u  nanti  aku  ingat  nak  ambik  engineering  course  jugak  tapi  chemical  engineering..aku  mmg  minat  gler  dgn  subjek  nie..
paper  yg  paling  aku  tak  suka  ialah  paper  fizik..mmg  dah  dulu  lagi  aku  mmg  tak  suka  subjek  tu  sejak  msuk  skolah  teknik  lagi..
paper  last  aku  hari  rabu  mggu  depan...subjek  mechanical...then  balik

No comments:

Post a Comment