Saturday, April 2, 2011

from sad to happy feeling

petang  semlm  aku  bengang  gler...apa x nya...aku  x  boleh  music  bank  semlm...dah  ar  ad  comebank  ukiss..nak  tgok  sape  ahli  baru  dia...
mlm  tu  seperti  yg  aku  janjikan..aku  nak  cerita  pasal  mlm  sejuta  bintang...mcm  anugerah  juara  lagu  gitu..siap  ada  percalonan..kita  kena  undi..anugerah  lelaki n perempuan  paling  vogue, anugerah  bintara, banyak  lagi ar..mls  aku  nak  ckp..
persembahan  pun  ad..mmg  meriah  gler..
tapi  yg  paling  aku  suka  sebenarnya..aku  dpt  bergambar  dgn  lelaki  yg  aku  suka..bukan  cinta  tau..lebig  kepada  admire..kalu  korang  bace  post  aku  yg  dulu  ttg  ada  budak  laki  yg  sama  mukanya  dgn  eun hyuk..dia  ar  orgnya...mula2  aku  malu  gak  nak  bergmbar  ngan  dia..bila  difikirkan  balik...nie  je mlm  last  aku  jupe  dia..nanti  x  jupe  dah  coz  pusat  aku  exam  lain  dari  dia...so  aku  pun  cuba  panggil  dia...nasib  baik  dia  nie  jenis  sporting..
then  aku  cari  mangsa  yg  kedua...key..laki  nie  semirip  key  shinee..dia  nie  mmg  aku  x  pernah  cerita  dlm  blog  aku..dia  nie  pemalu..tapi  aku  dpt  gak  bergambar  ngan  dia..kesian  kat  mmber  aku  nie..dia  pun  nak  bergambar  dgn  key..tapi  key  lari  dulu..dia  malu...>__<..
disebabkan  aku  hepi  sesgt..aku  ambik  gmbar  ngn  budk  laki  kelas  aku  even  aku  tak  suka  budk  tu..sebab  apa  aku  hepi...mesti  ar  sebab  aku  bergambar  dgn  budk  yg  serupa  dgn  eun  hyuk...aku  rasa  mcm  jupe  eun  hyuk  betul  je...

sebenarnya  aku  dh x  sabar2  nak  melatak..hehehe..


pandai  aku  cari  lighting..biar  nampak  cantik  gambar  nie...





ada  banyak  lagi  gmbr  tu..aku  mls  nak  uppload  byk2..intrnt pun  cam  siput  je..lembap  nak  mampus  nie...aku  x  nak  msuk  gambar  budk  laki  tu...mesti  ad  yg  kenal  nanti..nanti  mesti  ada  cerita  yg  bukan2..tu yg  aku  x  nak  masukkan  tu...bianei...



No comments:

Post a Comment