Wednesday, April 13, 2011

kecewanya!!!

hish...hari   nie  mmg  kecewa  ar..kenapa  korang  tanya?? sebab  math..paper  math  aku  hari  nie  hancur...soalan  dia  mmg  susah   giler..
sampai  member  aku  si  mekka  tu  nangis2  call  lecturer  math  kitaorg  ckp  dia  tak  boleh  buat..start2  tu..aku  dah  x  leh  buat...soalan  DE..mmg  ar..aku  mmg  tak  suka  dgn  topic  tu..susah..soalan  statics  yg  aku  jawab  tapi  tu  pun  x  tau  betul  ke  tak..
ada  ar  satu  soalan  tu..aku  mmg  ingt  no  soalan  dia..no  6..ya  Allah..soalan  dia  nak  apa  pun  aku  tak  tahu..newton  cooling  equation??? hah??? nie  fizik  ke  math??.mmg  aku  pelik  ar..
aku  cuma  mampu  redha  je  ar..dah  usaha  dah..kalu  tak  betul  jugak  nak  buat  mcm  mana  kan...tapi  cuma  hrp2  math  aku  nie  tak  dpt  c ar..kalau  tak  mmg  teruk  ar  pointer  aku  nanti...

No comments:

Post a Comment