Monday, August 8, 2011

amber the cool girl

maybe  cerita  dah  lapuk..tapi  aku  nak  tulis  gak..nie  pasal  sorang  girl  dalam  group  f(x)..dia  macam  tomboy2  gitu..cool  gler...aku  mmg  minat  gler  kat  dia  nie..sape??mesti  ar  AMBER...

nie  ar  orgnya..cool  x??

nama  penuhnya  Amber  Liu..yg  bestnya  dia  nie  lahir  pd 18  september  1992...tua  2  hari  je  dari  aku...aku  paling  suka  suara  dia  yg  serak2  basah  tu  bila  dia  menyanyi  part  rap...pergh!! mmg  best  ar...dia  pun  aku  tengok  menarinya  best..jgn  terkejut  pulak  kalu  aku  ckp  dia  nie  bukan  korean  betul..dia  nie  china american..
dia  telah  diambil  oleh  SM ketika  dia  menghadiri  audition  di  Los  Angeles..lepas  setahun  under  training, dia  dipilih  masuk  ke  pop  dance  group  call  F(X)...





tengok  dress up  dia  pun  aku  dah  jeles..ditambah  dgn  muka  dia  yg  ala2  lelaki  gitu...kalu  dia  tak  ckp dia  nie  pompuan..sumpah  aku  ingat  dia  lelaki...walaupun  dia  segroup  dgn  pompuan  yg  tak  serupa  dia  tapi  dia  tetap  cool  dgn  style  dia..aku  mmg  respect  gler  kat  dia  nie..

No comments:

Post a Comment