Thursday, August 25, 2011

syawal bakal menjelma...


seperti  mana  tahun-tahun  sebelum, sesudah  ramadhan, syawal  muncul..aku  nie  nak  mampus  agaknya  tulis ayat2  skema  macam  nie...tinggal  cuma  beberapa  hari lagi..
mcm  tahun2  sebelumnya, mesti  korang  tengah  pening  memilih  baju  raya  or  biskut  raya...adik2 n mak  aku  pun  sama..baju  raya  dah  siap..cuma  biskut  raya  je  yg  x  fikir  lagi..tahun  nie  mak  aku  cakap  dia  x  nak beli..membazir..entah  kenapa  tahun  lepas  dia  beli  biskut  raya..biasanya  dia  buat  je..kuih  tunjuk  nie  sebenarnya  nampak  je  sedap..belum  tentu  sedap...


korang  semua  tengah  seronok2  tu  siapkan  persiapan  raya...aku  pulak  kena  buat  persiapan  untuk  masuk  ke  u..esok  aku  kena  pergi  hospital  buat  medical  check up..aku  paling  tak  suka  pergi  hospital..kenapa  korang  tanya?? sebab  hospital  ada  bau  ubat..aku  tak  suka  bau  ubat..uwek!!!busuk...
apa2  pun  selamat  hari  raya..kalu  korang  balik  kampung  tu, jaga2  di  jalan..jangan  sampai  accident..

No comments:

Post a Comment