Friday, August 19, 2011

nak keje best tapi...............

hari  nie  aku  keje  sorang2  je..bosan  gler..nasib  baik   ada  broadband  nie..aku  tak  mati  kebosanan..
bercakap  pasal  keje  nie..kat  sebelah  kedai  aku  nie..pajak  gadai  ar-rahnu...biasa  ar  kan  pajak  gadai  ke ada  pak  guard  ar..yg  peliknya..asyik  tukar2  org..yg  bertahannya  yg  syif  malam...
pihak  dorang  nak  orang  muda..mak  ai..mana  ada  orang  muda  nak  keje  macam  tu..bosan  ar..nak2  kalau  keje  mlm...smlm  ada  ar  pak  guard  baru..muda  gitu.. x  ada  ar  hensem  sangat..dia  baru  keje  dua  hari  tau..bukan  2minggu..bukan  2  bulan..2  hari  je..hari  nie  dia  dpt  x  datang  keje..
tgok!org  muda  zaman  sekarang  mmg  mcm  tu..pemalas  tapi  nak  keje  best..aku  tak  maksudkan  semua  orang  tau..cuma  segenlintir  yg  liat  sangat  nak  belajar..berangan  nak  keje  best2..usaha  x  nak...
kepada  adik2  yg  masih  belajar  n  sekolah..jangan  sia-siakan  masa  muda  kita  dengan  benda2  yg  x  berfaedah..masa  belajar  kita  belajar  betul2..masa  main  pulak..kita  main  ar...tu  pesan  aku  pd  korang  semua...

No comments:

Post a Comment