Friday, August 5, 2011

yo..

helo...lama  aku  x  tulis  dlm  blog  nie..bukn  x  nak  tulis  tapi  skrg  nie  aku  busy  dgn  keje  aku..aku  rasa  korang  pun  dah  tau  kan  ttg  u  tu..mmg  aku  dah  tak  sabar  nak  melangkah  ke  menara  gading  nie..pergh!!ayat  aku  skema  giler...
banyak  benda  menarik  yg  aku  nak  ceritakan  pada  korang...nie  bukan  ttg  korea  tapi  ttg  tmpat  keje  aku...masa  keje  nie  pun  aku  dpt  ramai  kawan  tau...best..nak2  mmber  aku yg  sorang  nie..dia  kalu  bab  perasan  comel  nie  mmg  cepat  ar..hahaha...sebelah  kedai  tmpt  aku  keje  tu  pajak  gadai  ar-rahnu...kakak2  kat  dlm  tu  tak  mesra  alam  sgt..tapi  nak ceritakan  pak  guard  kat  situ  pulak  yg  terlebih  mesra  alam...geli  ar  aku  kalau  tgok  dia  tu..dgn  misai  yg  mcm  tu...hish  budk  kecil  pun  takut  agaknya...
yg  lucunya, dia  selalu pggil  mmber  aku  yg  sorg  nie  dgn  suara  menggoda..aku  yg  dgr  nie  pun  geli  lubang  telinga..tak  puas  lagi  ke??tak  cukup  lagi  ke  dgn  3  bini  kat  rumah  tu?? pelik  aku  tgok  dia  nie..bukan  hensem  sngt  pun...apalh  yg  bini  dia  tgok  kat  dia  tu???
ok  ar  beb...nanti  aku  nak  cerita  pasal  korean  band  baru...

No comments:

Post a Comment