Saturday, August 13, 2011

gaya memasak terkini

salam semua..harap2 korang  semua  pose..jgn tak  pose  tau..nanti  tuhan  marah...hari  nie  aku  nak  bercerita  tentang  adik  aku...aku  pompuan  aku...
petang  semalam  masa  nak  masak  juadah  berbuka  pose  ar...seperti  biasa  mak  aku  akan  melaung  memanggil  adik2  aku  menolongnya  memasak..adik2  aku  nie  mmg  pemalas  sikit...
memasak  punya  memasak..sehingga  ar  nak  ke  goreng  ikan...adik  aku  nie  jenis  penakut  dengan  minyak  panas  time  nak  goreng  ikan...dia  paling  takut  kalau  minyak  panas  terpercik  ke  muka  dia  yang  tak  berapa  lawa  tu...
so  dia  pun  ambik  helmet..pakai...then  pergi  goreng..pakai  helmet  tu  sebab  takut  minyak  naik  ke  muka..keselamatan  adik  aku  kata..adik  aku  yg  sorang  lagi  tu  siap  ambik  gambar  lagi...
nak  cakap  kat  korang  semua...nie  ar  gaya  memasak  terkini..siap  pakai  helmet  gitu..hahaha...

No comments:

Post a Comment