Sunday, March 27, 2011

makan2...

malam  nie  blok  kitaorg  buat  jamuan  ar  sikit...kan  nak  berpisah  dah...ada  ar  skit  kenangan...tema  malam  tu selendang  .....org  yg  x  pernah  pakai  kena  pakai  tau...sorang2  turun  cantik  gler...felo  kitaorg  puan  elmi...pun  kena  pakai...kitaorg  mmg  dah  belikan  awal2  lagi...sempena  mlm  nie..warna  pink  gitu...
mmber  aku  mmg  x  kalah...pergh...cantik  belaka...

mizah..

aiza n ama...mmg  susah  nak  tgok  dorang  nie  pakai  benda  alah  nie..pergi  kls  mmg  x  pernah  pakai..mlm  nie  je  boleh  tgok...
awok  ayu  nie...

jeng jeng jeng...nie  ar  kek  blok  kitaorg...cantik  x???yg  warna  merah  kat  tgh  tu  sbnrya...lensa  camera  je...tapi  aku  jamah  secubit  je..aku  x  suka  sgt  mkn  kat  nie...aku  suka  cheese  blueberry  cake  je...
malam  nie  kitaorg  mkn  besar...agak  besar  ar..besar  dari  biasa...nasi  goreng, bihun  goreng...sosej  n  sate...banyak  ar  sneknya...yg  paling  aku  suka..lolipop..hehehe...
sambil  mkn  tu...ada  cabutan  bertuah...bilik  aku  tak  menang  pun...x  ada  luck...then  kitaorg  main  game...game  apa???tu  rahsia...

at  last  ar...picture  ar...aku kan  suka  ambil  gambar...cantik kan...>__< saje  je  puji  diri  sendiri...sapa  lagi  kalu  bukan  kita puji....
hari  jumaat  nie, aku  akan  cerita  pasal  'mlm  anugerah  sejuta  bintang'  pulak...nak  tau  apa  tu  mlm  anugerah  seribu  bintang...visit  ar  blog  nie...



No comments:

Post a Comment