Tuesday, March 8, 2011

my novel

bercakap  pasal  novel  nie...novel  yang  aku  karang  dah  nak  siap  ditaip  semula...berapa  letihnya  aku  taip semula  benda  alah  tu..dekat  setahun..hehehe..aku  nie  jenis  yang  menaip  sikit2..cepat  bosan..
novel  tu  pun  ambil  masa  dua  tahun  aku  nak  siapkan..kejap2  x  ada  idea..aku  start  menulis  novel  tu  masa  form  4..masa  aku  kat  sekolah  teknik  lagi..
aku  nak  ucapkan  terima  kasih  ar  pada  mmber  aku,aida  yang  banyak  tolong  aku  masa  aku  karang  novel  nie...banyak  bagi  komen  yang  bernas..banyak  jugak  bagi  idea2  yang  x  leh  nak  pakai..tapi  apa2  pun.. thank  aida..
kalau  korang  nak  bace  novel aku...korang  boleh  lawat  blog  aku  yang  satu  lagi..tinitania.blogspot.com..dalam  blog  tu  ada  karya  aku..habis  je  novel  sedingin  kasih  nie  dipostkan..aku  akan  masukkan  cerpen2  aku  yang  berlambuk  itu  dalam  blog  sana..
semoga  korang  enjoy  bace  novel  aku..

No comments:

Post a Comment