Sunday, March 27, 2011

de' cute blue hair...young won

u know  terlampau  banyak  group  korea  sekarang...sampai  aku  jadi  pening  nak  ingat  yg  mana  satu..
hari  nie  aku  nak  kenalkan  satu  group  nie...
dalmation..
tapi  bukan  pasal  group  nie  aku  nak  cerita..korang  mesti  nampak  lelaki  yg  rambut  biru  tu  kan...aku  nak  cerita  pasal  dia  ar  nie...young won<3
sejak  tgok  persembahan  dia dlm  music  bank..aku  jadi  suka...tarikan dia  mesti  ar  rambut  biru  tu..
muka  dia  pun  cute...mcm  budak2  walaupun  dia  dah  tua  2  tahun  dari  aku..sebaya  dgn  abang  aku..
nama  sebenar  dia  nie..lee  dong  rim...panggil  young  won..biasa  ar  tu  nama  femes...mcm  kang in  suju  gak..nama  sebenar  dia  kim young woon...berbalik  pada  young  won  tadi..dia  lahir  1hb april...hari  jumaat  nie  birthday  dia...tahun  pulak  1990..
mula2  aku  mmg  susah  nak  kenal  dia  tu  group  mana..sapa  namanya??? nie  pun  mmber  aku  yg  cari..mcm mana  aku  x  ckp  dia  nie  cute..korang  tgok  ar  gambar  nie...





tgok2  sape  yg  x  rabun  tu  comfirm2 ckp  dia  cute...yg  rabun  tu  kena  ar  pakai  spek  mata...baru  tgok ye...






No comments:

Post a Comment