Thursday, March 10, 2011

novel baru nie...

kalau  jumpa  novel  baru  je..mata  aku  nie  mula  ar  meliar  duk  jeling  sinopsis  dia...semalam  aku  jumpa  ar  novel  baru..member  aku  yang  tengah  bace  sekarang...aku  pun  saje  ar  belek  novel  tu..tiba2  mata  aku  terpandang  nama  penulis  dia...siti  rosmizah..my  feveret  tu...
aku  nie  mmg  pantang  skit  kalu  jumpa  novel  siti  rosmizah  nie..mula  ar  nak  baca...aku  pun  start  ar  bace  malam  tadi...masa  tu  mmber  aku  tu  dah  tido  ar..kalau  tak  jgn  harap  dia  nak  bagi..
mula2  bace  tu...alamak...babak  sedih  dah  mula..hish..aku  mmg  x  leh  kalau  ada  babak  mmg  nie..mula  ar  nak  ikut  sama  buat  babak  tu..
sebab  nak  bace  novel  tu  ar...aku  tido  pukul  4  pagi..fe'el  aku  mmg  mcm  tu..pantang  jumpa  novel  x  tido  pun  x  pe..aku  x  kisah..
ada  sekali  tu, aku  x  tido  semata-mata  nak  habiskan  novel...
kalau  korang  nak  tahu  cerita  apa  yang  aku  bace  nie..korang  kena  ar  beli  novel  nie...


No comments:

Post a Comment